Job 52 van 238


Report this listing

Solliciteren



Teamleader Customer Service


Functie

Laat deze job boordevol klantencontact een kans zijn die je niet wilt missen! Solliciteer nu via ??kortrijk@unique.be voor een job waar je energie van krijgt!

Vragen of graag meer informatie? ?? 056 24 55 55 - Unique Kortrijk to the rescue.


Jobomschrijving

Kijk je uit naar een job waar je écht energie van krijgt? Jouw peopleskills graag elke werkdag inzetten? En kan een job boordevol klantencontact jouw interesse wekken? 3 keer 'Ja'? Check ?
Deze job als Teamleader Customer Service (m/v/x) kan jou wel eens op het lijf geschreven zijn!

Als Teamleader kan jij je batterijtjes opladen door volgende taken:

  • Jij bent aan zet bij alle klantencontacten. Je bewaakt de strategie om de organisatie in alle klantencontacten te stuwen naar Customer Excellence
  • Niet alleen een leidinggevende, maar een actief teamlid. Je ondersteunt, overtuigt, en optimaliseert samen met ons de klantenservice.
  • Met onze Operational Lead bouw je aan een razendsnelle en topkwaliteit klantenservice. Van planning tot opvolging, jij hebt het onder controle
  • Actie ondernemen? Geen probleem! Jij onderneemt acties om onze professionele klanten te koesteren en te verbeteren
  • Verantwoordelijk voor VIP-Accounts: Als Customer Service Teamlead ben jij het aanspreekpunt voor de belangrijkste accounts. Ook de complexere dossiers houd je met flair onder controle
  • Optimaliseren? Yes, you can! Je dompelt je regelmatig onder in de nieuwste thema's en projecten
  • Jouw team motiveer je met creatieve tips en tricks. Persoonlijke ontwikkeling draag jij hoog in het vaandel, en je staat klaar om jouw team en elke collegadaarin te ondersteunen.

Jouw profiel

Al een boost gekregen van deze uitdaging? Fantastisch! Ontdek snel of jouw competenties en talenten matchen met onderstaand Unique Profiel. JIj bent misschien wel de Teamleader die wij zoeken!:
  • Communicatie is key - zowel naar klanten als met jouw team!
  • Klanten komen voor jou op nummer één. Je haalt veel voldoening uit het klantgericht werken
  • Zijn jouw peopleskills on point? En heb je ervaring als teamleader? Check ?
  • Problemen (groot of klein)? Jij bent innovatief en creatief. Voor elk probleem bedenk jij in een handomdraai een gepaste oplossing
  • Jouw talenknobbel laat je niet in de steek: spreken en schrijven in het Nederlands en Frans? Pas de problème!
Herken jij jezelf hierin? Solliciteer nu en versterk ons team met jouw enthousiasme en ervaring als Customer Service Teamlead!

Aanbod

Ontplooi jezelf in een innovatief groeibedrijf in de energiesector – jouw ticket naar een dynamische job! Je werkdag als C ustomer Service Teamleader starten met een glimlach en daarbovenop genieten van tal van voordelen:
  • Plezierige bedrijfscultuur waar collega’s je verwelkomen met open armen, samen werken we aan een betere en duurzame wereld
  • Kansen liggen voor het grijpen! Groei, neem initiatief, en ondernem binnen ons team
  • Werk van maandag tot vrijdag, 8u30 tot 17u00, met een mooi totaal van 40 uur per week
  • Geniet van 32 verlofdagen, flexibel in te plannen – omdat werk en ontspanning hand in hand gaan
  • Je loon stemmen we af op jouw ervaring - en dat bespreken we graag!
  • Ons kantoor in Harelbeke is makkelijk te bereiken met de wagen of de fiets
  • Maak deel uit van ons team, waar elke dag een nieuwe kans is om te stralen en te groeien!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht